Monday, October 26, 2009

Makan Malam Perdana/ Malam Pra-Graduasi

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang

Pada tanggal 24 hb Ogos 2009 Fakulti yang aku belajar iatu Fakulti Pengurusan Maklumat telah mengadakan makan malam perdana atau lebih tepat lagi malam Pra-Graduasi. Bahasa lagi mudah paham malam meraikan pelajar-pelajar semestar akhir bagi sesi jun-november 2009 bagi Fakulti Pengurusan Maklumat. Tempat dia kat Holiday in Glenmarie. Bawah ni aku post beberapa gambar aku bersama rakan-rakan masa majlis tersebut.


Nie gambar aku ngan rakan-rakan gagah perkasa aku hohoho....


Bergambar dengan jinchuriki ke 11. Helang Glenmarie

Empat orang bakal menteri besar hahahaha

Gambar pemegang sembilan ekor jinchuriki hahahahah

Ape-apehal pon semua budak-budak batch aku semua meriah-meriah. Semoga kita berjaya mencapai cita-cita selepas tamat belajar nanti. Insyaallah.

1 comment: