Tuesday, November 17, 2009

Praktikal...

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani...
Hari ni genap dua hari aku lepak Perpustakaan Awam Pahang buat praktikal bagi memenuhi keperluan subjek yang aku ambik kat universiti. Aku mula semalam 16 hb and sekarang dah 17hb. Alhamdulillah memang menarik dapat kat c ni, semua staff baik2 dan mesra2. x loket ilmu dan tak marah2. Kira semua nya berjalan lancar di sini. Harap2 sampai abis pon akan macam ni. Dalam dua hari aku kenal macam2 orang kat cni. Macam-macam aku belajar dan macam2 ilmu yang aku dapat. 2 hari aku kat cni aku ditugaskan di department perolehan dan pengkatalogan, antara tugas aku kat c ni mengecop buku yang akan di hantarkan ke cawangan2 daerah. Aku akan di rotatekan tugas bila sampai masanya untuk aku merasa semua kerja kat perpustakaan ni. Amat menarik dan agak teruja gak bila dapat wat mende tu. Bila dah wat ralit je sampai lupa nak g makan. Hahaha, mayb sebab baru kot tu teruja sangat. tapi ape2 ape pon memang best. Coz first time dapat wat kerja2 library. Dulu belajar je sampai lebam sekarang aku sendiri rasa so quite exited about that. Kawan2 doa2 kan aku k semoga aku dapat harungi praktikal ni dengan aman. Insyaallah...

2 comments:

  1. Geng good luck ek... Wat prektikel leklok... Harap sumer berjalan ngan lancar... Sory kalo ade salah silap... Ko mmg sahabat yang best... hehheh...

    ReplyDelete