Sunday, November 15, 2009

Menumpang di Rumah Ayie...

Dengan nama Allah yan maha pemurah lagi maha mengasihani

Hari ini aku baru je sampai umah Ayie kawan aku kat Puncak tu. Umah dia kat Bandar Di Raja Pekan Pahang. Aku tinggal umah dia, kalau tak ade aral melintang insyaallah sampai dua bulan. Aku lepak umah dia pasal aku nak attend praktikal kat Perpustakaan Awam Pahang. Aku mula praktikal pada 16hb november 2009. Gementar gak ni nak g praktikal ni coz sebab akan jadi macam pekerja kat library tu nanti. Hope dapat la perform yang terbaik kat c tu. Doakn aku rakan2 agar aku dapat kerja dengan baik.Hahaha. For ayie thanks alot coz beri tumpang umah ko also to your parents too. Sebab benarkan aku tinggal kat rumah ko tu. Semoa ALLAH la
yang membalas jasa ko sekeluarga. Amin...

2 comments:

  1. Mudah2an dipermudahkan segala urusan... Thankz to Ayie gakz... jaga Hatta Abg Long kesayangan ku ini ok !!

    ReplyDelete