Sunday, October 9, 2011

Perjalanan Jauh...

Hari ni, aku berpeluang untuk pergi rumah orang kawen dekat Bidor Perak. Rumah kawan aku masa aku lepak GEMS dulu. Aku ingat 4,5 jam la dari KL ke sana tapi rupanya dalam 2 jam  je. Gagal aku mengagak.
Aku gerak g situ naik keta dan yg join aktiviti tu 7 org termasuk aku. Sampai je situ org baru nk akad nikah.
Ape yg bestnya kat situ, ade la pak cik ni, aku rasa umo dia dalam 40an 50 an jugak la. x berenti2 men mercun bola. Ade sekali dia baling betul2 kat belakang tempat aku ngan membe aku duduk berdesing jugak la telinga aku. Nasib org tua kalau x dh kene tangan buat perangai camtu. Aku ingat lepas tu berenti la mainnya, tapi makin menjadi2. sampai aku nk balik pon dia dok main lagi mercun tu. kental betul org tua tu. Kalau bdk2 boleh juga di larang atau ditangankan agar berenti m ain kalau ortg tua g tu baik bako je kot hahaa. Tapi bagi aku pak cik sebenarnya niat nak nbg happening tapi rupanya dia x tahu dia buat org pening dengan gelagat dia tu. Insaflah pakcik...

Ape2 pon aku ucapkan tahniah kat kawan aku tu semoga berbahagia sampai la meninggal dunia. Kalau org tnya aku pulak bile... ape yg aku leh jawab "time will tell"...

P/s: hope my drems come true...


No comments:

Post a Comment