Monday, October 17, 2011

Dia...



Aku pernah suka dekat seseorang dulu, tapi tu cite lama. Coz at the  end dia x suke aku pon sedih x. haha..  But for me, is good coz banyak aku belajar dari ctu terutama tentang hati dan perasaan. Aku dapat tahu dia suke kat kawan aku, so for me I  have to go coz I respect her choice. But in the end aku dapat tahu diorang pon end up, coz dia dah x layan sangat kawan aku ni. Pasal ape aku pon x pasti dan tak nak tanya lebih2. Takut kene peluku lakkan coz nk tahu hal org kan. hehehe.

But now I got that feeling again, I mean perasaan untuk like someone. Because of she. Sape dia biarlah jadi rahsia pada aku. First time aku jumpa dia pon masa aku mula praktikal kat tempat aku bekerja sekarang. Just jumpa kat mesin photocopy je pon. But from there my heart start thinking, cantiknya... but not really take port sangat coz just  pikir nie mesti dah jadi hak orng. So just let the feeling go away. Until she leaving that organisation nothing happen, just have small talk before she left. That's all.

But it's happen again when she online her FB after she left, and its start from there. Tapi ape yg aku boleh cakap she is the second girl I have feeling with. Not much can say bout her, but when I knew her, I feel like I'm should know her when I have chance to met her before. Cannot tell what my feeling right now, but if god give me permission, I like to have her in my life. But its all depend in god will. Pray for that... But if she is not mine, aku tetap akan doakan dia bahagia dengan orang yang dia sayang...

P/s: Long journey to live...

No comments:

Post a Comment