Monday, August 15, 2011

Puasa...



Selamat berpuasa kepada rakan2 sekalian yang mengenali diri ini...

Aku kurang meng"update" blog aku sekarang neh sebab sibuk dengan masalah dunia nih..astagfirullah.. kalau boleh memang nk kurangkan aktiviti duniawi ni, tapi nk wat cam ne, dh nama pon manusia... insan yg lemah... selalu je hanyut.. hope ALLAH pelihara aku dari terus hanyut ke lembah dunia...


Aku bersyukur la aku masih hidup atas muka bumi ni, dan masih berpeluang berpuasa untuk menyuci dosa2 aku nih...  biasa la cam aku kata tadi insan yg lemah mmg banyk dosa kan. Tapi aku tetap x boleh nk commit untuk beribadah secara total ni.. lagho betul al aku nih... x pe2 aku akan terus berdoa agar ALLAh bukakan jalan untuk aku sedar dan menjadi insan yg terpilih olehnya insyaALLAH..

Kepada rakan2ku rasanya walaupon aku tulis blog nih dah masuk separuh bulan Ramadhan, marilah kita sama2 mensyukuri nikmat yang ada pada kita dan bersama2 memohon keredhaannya semoga kita menjadi orang2 yg soleh. Mohan maaf juga sekiranya aku ade buat salah...(yg ni ditujukan pada semua yg ade baca blog aku... tapi ade ke... hehe).. Salam semua...

No comments:

Post a Comment