Sunday, July 3, 2011

Re-Union...

Semalam tanggal 2/7/11 aku dengan rasa sukacita, aku pergilah ke majlis reunion kawan2 masa sekolah menengah dulu. Ade dalam 15 orang x silap aku join malam tu, agak havock gak la walau pon x kot rasanya hahaha. Yang sponsor, kawan aku yg dah de kerjaya sendiri. Aku agak bangga gak la dapat kawan macam nih,wlaupon belajar x abis tapi pandai cari duit, bukan macam orang2 yg dah berdegree pon x pandai nk cari duit lagi. Kira dia la paiman malam tu bayar kos makan bagai. Aku suke je pasal makan pree. hehehe. Laki yang datang malam tu 5 orang je perempuan sepuluh orang. pupus dah kawan2 laki aku nih agaknya. Ramai dak laki x leh datang sebab, keje n ade yg masih belajar. Alasan yg boleh d terima. 

x sangka gak la cikgu sandaran yg agak popular masa aku sekolah dulu tu datang member aku nih yg panggil .
Masih cun lagi, cuma dah kawen n anak dua orang. Ape2 pon aku tau la gak sejarah hidup dia lepas dia berenti jadi cikgu dulu. Tapi pe2 pon mmg best la malam tu sebab dapat jumpa kawan2 lamakan. Ye la, bukan senang nk jumpa kan. Macam2 rupa la kawan2 aku masa jumpa tu ade yg tembun ade yg maintain kurus(aku letu hahaha) ade yg dah kawen dan macam2 ada haha.

Terima kasih kepada yg hadir malam tu. Hope ini bukan reunion yg pertama dan terakhir tapi permulaan bagi perjumpaan seterusnya.

Together forever we make life great!!!
  


Sebahagian Gambar2 yg sempat di ambil melalui Berry aku. Mmg x lawa pasal berry xde flash hahaha



1 comment: