Friday, February 11, 2011

Event...

Dah 2 hari berturut2 aku kene set up event dari pagi sampai la petang exceeded malam, kerja set up event. terpikir kejap aku, aku nie kerja pejabat ke kerja set up event. Hampir2 mencarut gak la kan coz x berenti2 duk angkat dan susun kerusi meja tuh... kalau sikit x pe la gak, ni boleh tahan gak la. Aku rasa kalau aku buat event tu untuk orang dh lama aku charge orang tu mahalnya... nasib baik aku di bayar gak cuma aku x leh nak nego je bape yang aku nak di bayr... hehehe... azabnya tuhan je la yang tahu. Nasib la ade rakan sejawat yg senior tu membantu dan beri tunjuk ajar kat aku, kalau x moh aku cakap kat boss, "panggil org luar je la set up boss, malas laa... tak pon boss je la wat..." hahahaha kompom aku lepas cakap tu boss tnya, dh bape lama kerja, dah cukup pengalaman nk berhijrah?" kalau dia cakap g tu sure aku dah jadi penganggur balik esoknya... hahaha... tapi pe2 pon satu pengalaman yang baik gak la untuk aku coz bnyk gak aku belajar dalam megurus dan set up event nih... ape2 pon majulah sukan untuk negara...

No comments:

Post a Comment