Tuesday, January 11, 2011

Color of Life

Salam,
Dah lama aku x up dates blog neh sebabnya xde tenet kat umah so kalau berkesempatan je la baru boleh huhuhu. Hurm, hari ni bermula cam biasa je, pagi siap2 g kerja dan abis kerja mesti exceed sampai kol 8.30 atau lebih. cam tu la aku hari2. x tahu nak gambarkan samada aku suka atau x dengan kehidupan aku sekrang nih. sebabnya sometimes aku rasa ok sometimes rase cam x best lak semuanya gara2 kerja yang aku tengah jawat sekarang nih. pe2 pon yg penting aku dpat gak la pengalaman kan.
x tahu sampai bila aku mampu bertahan dengan kerja aku sekarang, harap2 lama la. begitu mencabar bagi aku yang berjiwa rakyat nih (ye ke aku berjiwa rakyat neh) heheh. Hari2 kene berhadapan dengan pelbagai ragam orang, kadang2 mampu gak la bertahan kadang2 ade gak rasa cam dh nak karate je orang tue hahahaha. Tapi tu la hakikat dia kat sini.
Ok la dh x tau nk bebel pe lagi adios...

***hope i'll get what i wanted soonest...
always pray to achieved it, Amin...

No comments:

Post a Comment