Wednesday, January 26, 2011

Bingung...

Bingung aku rasa hari ni... buat ape2 perkara pon aku rasa serba x kena, tak tahu nape aku rasa macam tu. letih mungkin... tapi ape je yang meletih kan aku... kerja? orang? persekitaran? entah aku pon x dapat meneka pe sebenarnya yang buat aku rasa macam nie... boleh jadi kerja aku, kerana ini adalah pertama kali aku berkerja secara formal dalam hidup aku... atau orang pon boleh jadi penyebab aku rasa bingung macam ni, mungkin perangai orang, mungkin aku terlalu memikirkan hal orang atau mungkin persekitaran aku sekarang yang menginginkan sesuatu perkara itu berlaku dengan pantas. segalanya mungkin...
lepas satu, satu lagi perkara berlaku... kadang2 rasa macam aku sedang terbang je kalau begitu banyak perkara berlaku dalam sehari-harian tu...sebabnya aku begitu lemah untuk menidakkan sesuatu perkara itu untuk berlaku... tapi perlu ke berlagak kuat kalau sudah terang2 aku nih lemah... macam menidakkan sesuatu yg hak pulak...
bingung dengan ape yg berlaku sekarang, harap esok adalah hari yg baik buat aku... amin..
Doakan aku...

No comments:

Post a Comment