Friday, August 28, 2009

Pantai Balok Pahang (The Last Moment)...

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang.

Pada 16 hb hingga 18hb Ogos hari tu aku ngan kawan2 satu batch kat UiTM telah berjaya untuk pergi ke Pantai Balok Pahang bagi menjalankan Program Pemantapan Graduan yang bertemakan "The Last Moment". Memang program ni budak batch aku yang buat dengan bantuan pensyarah penasihat kami En. Azmi yang sangat tegar melayan kerenah budak2 aku. Thanks juga kepada pensyarah2 yang lain seperti En Aso dan En Zul yang sudi luangkan masa untuk menghadiri program kami. Dekat sini aku post kan beberapa gambar kenangan aku ngan kawan2 di sana. Agak touching gak la program ni coz inilah kemungkinan program terakhir kami dapat berkumpul bersama2. Huhuhuhu.

Ha ni pose sebelum berangkat ni. Yang berdiri tersenyum manis tu
aku le tu. hoho.

Aktiviti di Balok...



Pengakhiran...



Semoga kenangan kita bersama akan kekal selamanya di dalam hati, minda dan buah pinggang kita. Aku begitu terharu kerana mempunyai rakan-rakan seperti kalian. Semoga Allah memberkati kita semua. Insyalllah...

No comments:

Post a Comment