Friday, August 21, 2009

Kekeliruan...

Em aku baru je abs ym ngan sepupu aku bincang pasal perhubungan abg angkat dan adik angkat. Lebih-lebih lagi antara abg angkat lelaki dan adk angkat perempuan. lebih pelik lagi bila abg angkat dan adk angkat satu umur. Cam x logik je gayanya. Tapi tu la ape yang aku hadapan sekarang. Cuma yang aku tak pasti, adakah itu adalah perhubungan abg angkat atau adk angkat. Pasal bagi aku bkn ke jadi kawan tu lebih bagus daripada jadi jadi abg angkat atau adk angkat. Ape yang nk di capai dari perhubungan ini, yang tu aku x tahu. haha (ayat kat balok). Ape hal pon kalau itu benar2 la perhubungan abg dan adik harap2 berkekalan lah.hahaha. Aku x leh cite bnyk2 pe yg aku bincangkan coz nanti leh jadi isu. Jadi share ni just kongsi la pandangan aku tentang abg dan adk berangkat segera ni, tu je. So harap korang2 pon leh pk kan lah pasal ni bile free nanti k. itu pon kalu korang nk. Kalau taknak, sudah!!! heh. Ok salam.

No comments:

Post a Comment