Friday, April 9, 2010

Kecewa Dengan Masalah Transkrip Exam & S.Portal lagi...

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani

Kecawa tol aku ngan pengurusan tempat aku belajar nih. Dah la aku nye students portal x leh bukak atas alasan aku x bayar bil yuran pengajian yg aku x tahu asal mana yuran tuh. lepas tu akunye traskrip exam silap markah (nasib dia bela balik lepas aku call itu pon puas beta dengan org HEA baru dia nak ubah keputusan tu, dia ingat aku tipu agaknya kata markah keputusan itu silap). Tapi portal aku tue dah 2 bulan aku soh dia ubah x ubah2 gak. Siap g tau aku masa aku call tu kata orang yg bertanggung jawab tue x datang kerja. 2 orang pekerja yg jaga bahagian tue x de kata org HEA tu masa aku call. Masa jawab tue org perempuan yg jawab selepas tue lepas yg perempuan tue x reti nak jawab dah dia bagi lak kat orang laki tue. Orang laki tue lak boleh lak dia akses portal aku. Pelik tadi perempuan tue kata dia x leh nk tolong sebab dia x leh nk akses portal aku sebab pekerja bertanggung jawab x datang tetiba laki yg dia bg nih boleh lak akses. cam dia nak kencing aku jek. X pe la setakat tue. Aku mintak dia buka balik portal aku sebab senang aku nak akses transkrip aku dia tetap x bagi kebenaran. Padahal aku dah bagi tau problems nih 2 bulan lalu dah kat hea n KP aku n KP aku pon dah anta suran soh wat pembetulan kat HEA pda pihak berkenaan tapi masih x ubah jugak. X paham aku, diorang ni mmg x leh tolong aku atau x nk buat keja sebenrnya.

Tapi x pe. Aku rasa orang yg terlibat dengan masalah nie mungkin anggap masalh aku ni kecik jek. Dia lupa transkrip tu aku nak guna untuk mintak keje bukan nak wat lap lantai. Masa depan aku ada pada transkrip tue.Aku pegi fact nak mntk tlg print transkrip orang pejabat fact aku kata server down so x leh nak print. Lepas tu aku dapat berita 2 minggu server tu down. Rasa macam x logik je. Aku anggap ini dugaan aku, tapi pada pihak yg berkenaan kalau dia rasa dia ni orang Islam dan memang suka bantu sesama Islam dan juga melayu aku harap diorang sedarlah. Hari ni kita wat memain kat orang ingat lah sekali tuhan balas balik nanti takut x tertahan nak terima.

Ape2 pon nape aku x letak nama U aku kat sini pasal aku masih hormat U aku nih. pada yg tahu dan yang penah kene macam aku sama2 la kita doakan agar pengurusan U ni bertambah baik dan pekerja2 dia bekerja dengan lebih bertanggungjawab. Pada yg x thu anggap lah ni hanya sebuah luahan rasa hati aku jek.

Salam...


No comments:

Post a Comment