Thursday, December 24, 2009

Minggu ke 6...

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani...

Diam tak diam dah 6 minggu aku praktikal kat library kauntan nih. Setakat ni masih lagi aku mampu bertahan untuk terus praktikal di sini. Macam- macam benda aku dah belajar kat Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang (PPAP) ni dan macam-macam ragam orang juga la yang aku dah jumpa kat PPAP nih. Tapi yang pasti aku masih belum berjaya menghabiskan praktikal aku ni lagi, pasal ada 3 minggu lagi aku kat sini. huhuhu. Pada semua kawan2 aku yang tengah praktikal bersama-sama aku samada yang berada di PPAP atau di tempat lain, semoga seronok berpraktikal di luar sana. Hehehe...

2 comments:

  1. tula.. tinggal 3 mingu je kan lgi praktikal.. diam x diam dah nk hbis.. hatta.. kite dah tukar blog.. blog kite yg lama tu buang tau.. ganti ngn http://shaiayukeai.blogspot.com nnti add la yer...

    ReplyDelete
  2. yo....tur r...kejap jerk lagi kan..aku dah x sabar dah nie!!!hahah

    ReplyDelete