Tuesday, November 1, 2011

Farewell...

Sukar kadang2 untuk ucap selamat tinggal pada org yg selalu dengan kita, terutama kawan2. Hari nie my team mate 2 org yg telah kuar mencari masa depan diorang. Sorang just tukar division sorang lagi memang kuar dari syarikat aku kerja sekarang dan pergi ke syarikat lain. Paling buat aku sedih sikit kawan aku yg satu unit dengan aku. Dia dah kuar pergi my company subsidiary. So i'm alone right now, I mean untuk unit aku la. Before aku selalu buat kerja dengan dia, but right now I have to autarchy (berdikari) dah x ade tempat rujukan. Memang mencabar untuk aku. Sebab before dia yg banyak bg kaedah menyelesaikan sesuatu kerja tu.

Ape2 pon aku doakan dia berjaya di tempat baru tu dan mohon maaf atas segala kesalahan aku semasa bekerja besama. Halalkan segala yg termakan dan terminum. Ape pon aku akan cuba bertahan dalam 2 bulan nie. Doakan aku...

P/s: so tough to say good bye...

No comments:

Post a Comment