Thursday, February 18, 2010

Masalah Student Portal...

Dengan nama ALLAH ynag maha pemurah lagi maha mengasihani...

Tak tahu silap di mana pasal Student Portal aku nih. Aku kene gugur taraf lak pasal x bayar yuran untuk semestar 7, padahal aku dah abis belajar pon. Aku di cop x bayar pasal salah satu subjek aku masuk dalam part 7 nye pendaftaran. Nasib baik aku cek hari tu kalau x aku mesti x tahu pasal hal nih punya. Aku call KP aku dan KP aku soh tanya HEA, aku pon call la HEA. Lepas selesai kat HEA aku di suruh inform balik kat KP aku untuk wat ammend. Nasib baik KP aku sporting. Dia kata dia akn uruskan hal nih. Thanks my KP. Harap2 cepat la settle mende2 nih semua. Serabut aku dengan masalah macam nih. Aku rasa x sedap hati je bile mende berkaitan ni semua x settle lagi. Aku just nak aku dapat konvo dengan aman damai InsyaALLAh dalam bulan 5 nih. So kawan2 doa kan masalah aku ni settle ok. hehehe.

1 comment:

  1. salam hatta...

    masalah kite same laa.. sume dak praktikal cmtu.. nk wt pengesahan konvo pon susa sbb status kite x tamat lg... adooyaaaiii...cmne ek? bile leh settle... pape hal roger r kitorg..

    ReplyDelete