Friday, January 15, 2010

Hari Terakhir Praktikal Di PPAP


PERBADANAN PERPUSTAKAAN AWAM PAHANG

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani...

Wahahahaha, akhirnya tamat sudah perkhidmatan aku sebagai budak praktikal di Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang (PPAP) nih. Syahdu lak nak tinggalkan tempat nih, walaupon 2 bulan je aku lepak kat sini tapi banyak bende aku belajar kat sini. Kira bnyk la bende2 aku belajar dulu aku gunakan kat sini sebagai panduan aku. hehehe. Kepada semua warga kerja PPAP TERIMA KASIH BANYAK2 saya ucapkan kerana sudi memberi peluang belajar di tempat kalian. Semoga ALLAH membalas jasa baik kalian semua. Kalau ade silap salah haraplah dimaafkan. Sayakan budak baru belajar. huhuhuhu. Ape2 pon aku seronok praktikal kat sini sebab tempat dia yang begitu sempoi dan menarik (bagi pandangan aku la, korang aku x tahu) heh. Kepada kawan2 aku yang berpraktikal sekali ngan aku Mal, Ija, Ayie, Zaini (UDM), Afiq(UDM), Mimi thanks sebab sanggup berkawan ngan aku. Untuk Afiq,Zaini dan Mimi praktikal rajin2.hehehe.

No comments:

Post a Comment